Wednesday 7 September 2011

Wanita Tahu Teman Lelaki Rogol Anak 13 Tahun

HULU SELANGOR: Seorang wanita berusia 30 tahun dan teman lelakinya yang berusia 44 tahun ditahan selepas dipercayai terbabit dalam kejadian memperkosa seorang remaja perempuan dalam sebuah pangsapuri di Rawang, di sini.
Difahamkan, wanita terbabit yang juga ibu remaja perempuan berusia 13 tahun itu dipercayai mengetahui tindakan keji teman lelakinya yang bertindak memperkosa anak gadisnya sebelum melarikan diri.

Menurut sumber, wanita itu ditahan di sebuah rumah di Balakong, Kajang, awal pagi semalam, manakala teman lelakinya pula ditahan di Kampung Gajah, Perak lewat malam kelmarin.


“Bertindak atas laporan dibuat mangsa, polis menjalankan siasatan lanjut sebelum menahan kedua-dua mereka untuk siasatan lanjut.

“Ibu mangsa dikatakan bertindak melarikan diri bersama seorang lagi anak perempuannya berusia empat tahun dengan meninggalkan mangsa seorang diri,” katanya.


Sumber berkata, kedua-dua mereka kini ditahan reman selama tujuh hari hingga 13 September ini bagi membantu siasatan.



“Mangsa kini berada di bawah jagaan neneknya di Bukit Sentosa, di sini,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Afendy mengesahkan penahanan kedua-dua suspek itu.


Semalam Harian Metro melaporkan seorang remaja perempuan berusia 13 tahun yang dirogol teman lelaki ibunya sejak dua tahun lalu nekad membuat laporan polis berhubung tindakan keji lelaki terbabit, Jumaat lalu.

No comments:

Post a Comment