Friday 30 September 2011

Kanak-kanak 18 Bulan Ini Telan Kokain Milik Orangtuanya

CALIFORNIA - Orangtua dan pak cik dari seorang kanak-kanak terpaksa ditahan oleh polis, kerana anaknya yang baru berusia 18 bulan menelan kokain yang disimpan oleh mereka.

Balita itu menelan kokain milik orangtuanya yang tercicir. Setelah itu, gejala aneh pun muncul setelah polis tiba di rumahnya. Saat ini,polis juga sedangbmelakukan penyelidikan terhadap kes ini.

Polis datang ke apartment mereka yang ada di Bocina Lane pada Rabu, pukul 10.30 waktu setempat, ketika ibu kanak-kanak tersebut menelefon ambulans. Balita tersebut langsung di bawa ke talhospi setelah menelan kokain itu. Demikian seperti diberitakan Newscore, Jumaat (30/9/2011).

Mereka yang ditangkap adalah Daniel Sanchez, Pricilla Tabarez dan Isaac Tabarez. Ketiga orang tersebut adalah orangtua dan pak cik kanak-kanak tersebut.

Ketiga orang tersebut ditahan atas tuduhan melakukan tindakan yang membahayakan anak-anak. Kanak-kanak itu pun saat ini dikhabarkan sudah berada dalam keadaan yang aman, dan orangtua mereka masih disiasat oleh pihak polis.(rhs)

sumber : international.okezone.com

No comments:

Post a Comment