Thursday 29 September 2011

Wanita mabuk raba kemaluan pramugara

Seorang penumpang wanita syarikat penerbangan Airways virgin minum hampir setengah botol wiski sebelum meraba-raba seorang pramugara Airways Virgin dan menuntut mahukan aksi seks, diberitahu mahkamah hari ini.


Katherine Goldberg, 25, berada dalam penerbangan dari Afrika Selatan ke Heathrow apabila dia diserang seorang anak kapal dengan memegang kelangkangnya, dakwanya.Cik Goldberg, yang bekerja dalam bidang pendidikan, yang dikatakan telah minum 500ml wiski dalam penerbangan pada bulan Ogos semasa serangan itu berlaku,beritahu Mahkamah Majistret Uxbridge.


'Dia begitu mabuk dalam pesawat tersebut. Dia meneruskan serangan seksual keatas salah satu krew dengan menuntut untuk mempunyai hubungan seks dengan beliau dan meraih zakarnya dan kawasan kelangkang, 'kata Stella Waata, pendakwa kes.


Tetapi peguam Cik Goldberg memohon untuk menangguhkan kes itu untuk membuat representasi berhubung dengan tuduhan serangan seksual dan bertanya sama ada Cik Goldberg menerima suatu amaran.


'Ia adalah satu dakwaan yang serius tetapi terdapat sebab-sebab yang baik bagi Cik Goldberg untuk berurusan dengan beliau melalui suatu amaran,' kata peguamnya.


Cik Goldberg yang berasal dari Ealing Common, barat London, didakwa dengan satu tuduhan serangan seksual ke atas lelaki dan satu lagi kesalahan mabuk di dalam pesawat.Memakai kemeja putih dan seluar merah jambu hadir ke mahkamah dan menangis di kandang tertuduh, dia bercakap hanya untuk mengesahkan nama penuh, alamat dan tarikh lahir dan diberi jaminan tanpa syarat sehingga penampilan di mahkamah yang sama pada 22 September.




SUMBER : NATIONAL NEWS

No comments:

Post a Comment