Saturday, 4 February 2012

Pasangan ditangkap sedang berzina di ladang kelapa sawit

PASANGAN berzina ini, tidak tahu malu ketika ditangkap oleh Satpol PP dari kebun PTPN-I.. Ketika ditangkap, keduanya masih belum mengenakan pakaian.

Nurlam (45), warga Karang Anyar, Langsa Baroe dan Yuniar (38) warga Peureulak, Aceh Timur. Selain petugas Satpol PP, petugas WH Langsa juga turut menyaksikan mereka berzina..

Ketua Satpol PP dan WH Kota Langsa Syahril, SE diiringi oleh Kasi Penegakan Kebijakan Daerah Satpol PP dan WH Kamaruzzaman, SHI dan Dan Ops WH, Fazil Ibrahim, menyebutkan,ketika ditangkap pasangan yang diketahui masih berstatus isteri dan suami orang lain itu dalam keadaan bogel.

Syahril menjelaskan, penangkapan itu berlaku ketika Satpol PP dan WH melakukan rondaan mencegah maksiat di kawasan jalan pintas PTPN-I Langsa yang diketuai oleh Dan Ops WH, Fazil Ibrahim dengan menggunakan kereta peronda.

Ketika melalui jalan pintas dikawasan kebun sawit PTPN-I Langsa yang cukup sunyi dan jauh dari kawasan penempatan penduduk, tiba-tiba Satpol PP dan WH melihat satu motosikal tanpa pemiliknya terletak dalam semak-semak kebun sawit.

“Kerana curiga, Satpol PP dan WH melakukan siasatan dan intipan sekitar lokasi motosikal tersebut. Ternyata tidak jauh dari situ petugas Satpol PP dan WH menemukan pasangan bukan muhrim itu sedang berzina tanpa berpakaian,” kata Syahril.

Setelah melihat pemandangan yang jijik dan melanggar syariat islam itu, Satpol PP dan WH terus mengejutkan pasangan tersebut yang membuat mereka (pasangan mesum) terkejut dan tidak boleh berbuat apa-apa.

“Ketika ditangakap mereka sedang asyik berzina dalam semak tanpa pakaian,” tegas Syahril.Setelah pasangan zina mengenakan kembali baju mereka yang berselerak di semak-semak dan mereka di bawa ke satpol PP dan WH untuk proses hukum syaria
h

No comments:

Post a Comment