Wednesday 29 February 2012

[18+] Gambar bogel seorang pegawai bank Singapura tersebar


Beliau merupakan seorang pegawai bank di sebuah bank yang terkenal di Singapura. Di sebalik pekerjaannya itu, beliau juga melakukan freelance modelling secara suka-suka.

Dikatakan, pada suatu hari, beliau telah menghantar laptopnya untuk diservis di sebuah kedai komputer di US. Malangnya, pengusaha kedai komputer tersebut tidak bersikap jujur dan telah menceroboh ke dalam fail-fail sulit beliau yang telah dipadamkan.

Sebagai habuannya, tersebarlah foto-foto bogel beliau ke merata-rata dunia melalui internet. Di dunia modelling beliau dikenali sebagai BustySingaporean kerana saiz payudaranya yang besar, 38DD!

Berikut adalah biodata beliau:

Name: Li Ling Ling
Birthday: 11th November 1975
Nationality: Singaporean
Race: Chinese (Asian)
Height: 5’ 8”
Weight: 112lbs
Measurement: 38DD, 25, 34”
Occupation: Public Relation Manager
Company: ****bank Singapore Ltd
Qualification:
- Bachelor of Law in University of Saskatchewan
- Master of Law in University of London
- Master of Business Administration in University of York







6 comments:

  1. Besar dowh....meletupppp.....

    ReplyDelete
  2. admin ni memeg giler sex tol laaa...delete la..xpun ko tutup trus blog mengarut ko ni....kalu nk jd blogger terbaik..baik xpayah la weyyy...hancur akhlak ko..

    ReplyDelete
  3. Mmg gler sex nye admin . Taya na post la.bnde2 cmni . Ckup la ko sorg je dpt dose , taya.na.ajak.org laen y ta bsala.join dose.ko admin .

    ReplyDelete
  4. besar.mantap. like

    ReplyDelete
  5. korang xnk tngok dala..blah jela dari blog ni..yg sebok nk tngok gk pehal.?da trang2 tajuk tu ade tulis..nk jugak bace..nampak ngt korang pon mnat kn.?xpyah nk good2 sngt la kn..?aku x sokong mne2.tpi xpyah la nk slahkn admin.dye cri news je.nk bce o x trserah kt korg..apla..korang pon bnyak dose gk k.simpan la nsihat tu untuk dri korg je..

    ReplyDelete
  6. wah admin ni jujur macam org repair laptop minah ni la..xsangka saya! -_-''

    ReplyDelete