Saturday 25 February 2012

[Video] Miley Cyrus Melakonkan Adegan Seks Perdana di 'LOL'



Jika biasanya Miley Cyrus menampilkan sosok lugu sebagai Hannah Montana, kini dalam "LOL" ia mula menunjukkan kematangannya. Lionsgate Films mengeluarkan beberapa video terbaru filem tersebut di mana ia berperanan sebagai remaja pemberontak bernama Lola. Video-video itu memaparkan adegan seks perdana kekasih Liam Hemsworth itu.

Video itu menceritakan kenakalan-kenakalan Miley, termasuk berpesta liar, berhubungan seks dengan teman lelakinya, serta mencium gadis. Malangnya kesenangan Miley pun berakhir saat sang ibu (Demi Moore) datang lebih awal dan mengamuk apabila melihat bilik berselerak. Ia pun menjadi sangat marah apalagi saat mencari rokok dan kondom di bilik tersebut.

Bukan hanya itu saja, Demi menjadi runsing oleh Miley ketika ia tak sengaja mencari buku harian anaknya. Demi pun jadi tahu kenakalan-kenakalan Miley di belakangnya. Ia kelihatan sangat terkejut dan tak boleh menerima kenyataan tersebut.

Selain Miley dan Demi, filem itu juga dibintangi oleh Ashley Greene (Ashley), Thomas Jane, Gina Gersho dan Douglas Booth (Kyle). "LOL" yang diarahkan dan ditulis naskahnya oleh Lisa Azuelos ini dijadualkan keluaran Jun mendatang.

Lihat videonya yang berikut:





No comments:

Post a Comment