Wednesday 29 February 2012

[18+] Julie Woon Cetus Kontroversi - Panas, Seksi & Ghairah


Sebut nama Julie Woon, pasti ramai lelaki yang tidak berkelip mata, walaupun hanya sekadar menyaksikannya wanita ini di kaca TV. Ternyata aura seksi pelakon-pengacara ini menjadi daya penarik utama. Terbaru, Julie memanfaatkan ‘ abiliti’ yang dimiliki tatkala dipilih menjadi pendamping kepada seoarng model lelaki sebagai penghias muka depan majala, Men’s Health.








http://cerciterpanas.blogspot.com

Bukan setakat itu, di beberapa mukasurat dalam bagi majalah yang memuatkan panduan dan tips untuk kaum lelaki itu terabadinya beberapa aksi berani Julie- pose penuh pesona lagi menghairahkan dalam keadaan dia hanya memakai bra dan panties.













Lantaran nama hos 8TV Quickie ni menjadi bualan dikalangan peminat hiburan dan di blog-blog mahupun forum hiburan tempatan. Pun begitu, perkara ini sebenarnya bukan baru buat Julie kerana beliau beberapa kali sebelum ini muncul dalam majalah lelaki dengan berpakaian dan beraksi seksi sebegini. Cuma, mungkin nama pelakon drama bersiri Blogger Boy ni agak sinonim dengan komuniti Melayu, dan itu yang menimbulkan kontroversi.

No comments:

Post a Comment