Friday 17 February 2012

Kuat betul kemaluan wanita ini

Tak ada kerja lain kah wanita ni sampai boleh melakukan aksi seperti ini? Dunia oh dunia, memang banyak yang semakin pelik dan membingungkan.




Tatiana Kozhevnikova (42 tahun), wanita dari Rusia ini adalah pemegang rekod dunia baru untuk kategori mengangkat beban (bola kristal) seberat 14 kg dengan menggunakan vaginanya.


Gelaran Vagina Terkuat Dunia dalam Guinness Book of World Records ini diraihnya setelah mematahkan rekod sebelumnya yang juga atas nama dirinya sendiri. Kozhevnikova mengatakan pada L!Fe bahawa dia telah melatih otot-otot vaginanya selama 15 tahun untuk mencapai prestasi yang luar biasa seperti itu.



“Setelah saya mempunyai anak, otot vagina luar biasa saya menjadi lemah. Kemudian saya membaca buku tentang Dao dan mengetahui bahawa perempuan kuno mengatasi masalah ini dengan menggunakan bebola kayu, ” katanya.

“Anda memasukkan salah satu bola di vagina, yang diikat dengan tali melekat dengan sedikit kait pada bahagian paling akhir. Anda ikat bola pada kait tersebut.”

“Latihlah otot vagina anda lima minit setiap hari, dan hanya dalam satu minggu anda akan dapat memberikan kenikmatan yang tak akan pernah dliupakan pada diri anda dan pasangan anda ketika berhubungan intim,” katanya.



Premium Video : Pasangan Remaja Yang Kantoi!

No comments:

Post a Comment