Sunday 18 September 2011

Wanita Dipenjara Kerana Lakukan Seks Di Tempat Awam


Seorang wanita Michigan yang mengadakan hubungan seks dengan seorang budak lelaki remaja dia telah ditemuinya melalui permainan dalam talian telah dihukum lebih daripada tujuh tahun penjara.

Penyiasat berkata Angie Jenkins, 35, bertemu dengan budak yang berusia 15 tahun melalui permainan World of Warcraft dan mengembara ke Buffalo pada tahun 2010 untuk mengadakan hubungan seks dengan dia dalam kereta yang diletakkan ditempat letak kereta.Jenkins mengaku bersalah di mahkamah persekutuan pada bulan April .




Dihukum: Angie Jenkins berkata sedang mencari cinta, tidak seks apabila dia menerima imej kanak-kanak lelaki berusia 15 tahun pada telefon beliau


Beliau menerima hukuman 87 bulan penjara dan telah diperintahkan untuk membayar restitusi $ 4,480 kepada mangsa.

Ibu bapa budak lelaki itu yang memberi amaran kepada pihak berkuasa selepas terperasan panggilan keluar daerah yang banyak pada telefon bimbitnya.


Menurut penyiasat, ibu bapa remaja menyekat 'Jenkins dari telefon.Mereka mengambil telefon dari anaknya.

Jenkins walau bagaimanapun mendapati cara lain berkomunikasi dan membeli remaja telefon yang baru supaya mereka boleh terus berkomunikasi.

Beliau dikatakan, memandu dari Michigan dan meletakkan kereta di parking deretan kedai di mana dia mengadakan hubungan seks dengan budak lelaki itu di belakang kereta.


Hakim telah memerintahkan supaya Jenkins mengadakan pemeriksaan kesihatan mental.


sumber : daily mail

No comments:

Post a Comment