Saturday 24 September 2011

Kanak-kanak 3 tahun hidup semula setelah 3 jam disahkn mati



Seorang kanak kanak berusia 3tahun secara anehnya hidup kembali setelah disahkan meninggal dunia selama 3jam 18minit.Anak kecil ini mengaku bertemu dengan neneknya di syurga saat dirinya sedang kritikal. Anak kecil yang bernama Paul dibawa ke Hospital Berlin,Jerman dalam keadaan kritikal kerana terjatuh ke dalam danau di belakang rumah daruknya di Lychen,utara Berlin.


Doktor yang merawatnya segera,namun disahkan meninggal dunia beberapa minit kemudian.Namun setelah 3jam,disaat bapanya menguruskan jenazahnya,tiba tiba jantungnya berdetak kembali.Seorang doktor yang menyaksikan kejadian itu mengaku dia sangat terkejut dan tidak pernah kejadian seperti itu berlaku sebelum ini.


“Saya tidak pernah mengalami hal seperti ini” menurut doktor yang menangani kanak kanak ajaib itu. ” Normalnya saat anak kecil tenggelam di dalam air selama beberapa minit,kecil kemungkinan untuknya selamat” ujar DOktor Lothar Schweigerer. Sementara Paul menyatakan yang dia bertemu dengan neneknya yang sudah lama meninggal,saat ditanya dia menjawab “Aku bertemu dengan Nenek Emmi di Syurga. Dia menyuruh aku pulang dengan segera,Nenek kata belum masanya untuk aku tinggal bersamanya” ujar Paul yang umpama baru terjaga dari mimpi tidurnya.

No comments:

Post a Comment