Friday, 17 February 2012

Ashanti Pakai Kasut 'Sex' di New York Fashion Week


Hampir semua orang berlumba-lumba untuk mengenakan busana paling stylish saat menghadiri minggu mode. Namun Ashanti menjadi perhatian berkat pemilihan sepatunya yang unik.


Penyanyi R&B asal Amerika itu tampak menghadiri peragaan busana Falguni & Shane Peacock di minggu mode New York Fashion Week pada Minggu (12/2/2012). Ashanti terlihat mengenakan terusan berpotongan seksi.


Seperti yang dikutip dari Huffingtonpost, penyanyi berusia 31 tahun itu memakai terusan midi yang terbuat dari bahan transparan. Gaun tersebut sengaja diberi detail yang menutupi payudara serta alat vital Ashanti.


Selain pemilihan busana , Ashanti juga mengenakan sepasang kasut pointy hitam yang tidak kalah unik. Kasut rancangan Christian Louboutin itu dihiasi dengan tulisan 'SE' pada sepatu sebelah kanan, dan 'EX' pada sepatu kiri. Jika didekatkan, akan tampak tulisan 'SEX'.


Pemilihan busana dan sepatu Ashanti begitu menarik perhatian banyak orang. Namun apakah terusan transparan dan kasut sex miliknya boleh disebut stylish, dan berpotensi menjadi trend?





Premium Video : Ahli Parlimen Bercumbu Dalam Lif!

No comments:

Post a Comment