Wednesday, 14 December 2011

Hantu nenek kebayan tertangkap bersama seorang gadis

Tak elok tau kalau gambar macam ni nak dakwa gambar hantu jugak. Mana tau nenek dia lalu kat belakang tu. Tak pasal-pasal nenek jadi hantu jugak.

Gambar ini dikirimkan kepada saya dan asal-usulnya masih belum dikenalpasti.

Mujurlah gambar ni tiba ke tangan saya (hek ele.."saya") dalam salinan yang masih ada EXIF Info dia. Apajaddah EXIF info ni aku tak tau. Tapi yang penting ia dapat memberitahu kita bahawa gambar di diambik dengan menggunakan telefon kamera N70 (2mpx), dengan data-data berikut:

Make - Nokia
Model - N70-1
ExposureTime - 1/16.9 seconds
ISOSpeedRatings - 500
DateTimeOriginal - 2007:11:29 09:33:25
DateTimeDigitized - 2007:11:29 09:33:25
ShutterSpeedValue - 1/17 seconds
ApertureValue - F 3.20
LightSource - Auto
Flash - Not fired
FocalLength - 4.50 mm
FlashPixVersion - 0100

No comments:

Post a Comment