Thursday 29 December 2011

Lelaki Ini Kembalikan Wang RM31,599 Yang Dijumpai di Lapangan Terbang

Seorang lelaki Colorado mengembalikan wang sejumlah ASD$10,000 (RM31,599) yang dijumpainya sebelum menaiki penerbangan di Las Vegas yang menyifatkan pemulangan semula wang kepada pemiliknya bertujuan untuk menunjukkan kepada anak-anaknya bahawa ia adalah “satu tindakan yang sepatutnya perlu dilakukan”.

Penduduk Greenwood Village, Mitch Gilbert memberitahu KUSA-TV, lelaki berkenaan menjumpai dua sampul Caesar's Palace yang tidak bertanda di lapangan terbang dan mendapati terdapat wang di dalamnya sewaktu dalam perjalanan pulang.

Stesen televisyen melaporkan pada Isnin mengenai Gilbert menghubungi lapangan terbang dan kemudiannya dapat berhubung dengan seorang lelaki dari El Paso, Texas yang dilaporkan telah kehilangan wang.
Gilbert berkata, dia telah mendepositkan wang itu ke dalam akaun bank milik lelaki tersebut dua hari sebelum Hari Krismas.

Lelaki tersebut memberitahu stesen televisyen itu bahawa ia merupakan wang perjudian yang dimenanginya dan telah tercicir ketika hendak mengejar penerbangan.

No comments:

Post a Comment