Wednesday, 14 December 2011

Seorang ibu dihukum kerana meramas payudara gadis 16 tahun

Seorang ibu harus menerima hukuman kerana meraba payudara gadis yang baru berusia 16 tahun dalam sebuah pesta dalam keadaan mabuk dan melakukan tarian erotik.

Lorena Camille Clayton (44) dari Keysborough, Melbourne, Australia, diberi hukuman bekerja untuk sosial masyarakat selama 150 jam tanpa dibayar.

Dia yang memiliki dua anak remaja laki-laki yang meningkat dewasa menyatakan tidak bersalah meramas payudara si gadis remaja dan saudaranya namun hakim di pengadilan menyatakan dia bersalah kerana melakukan tindakan tidak senonoh terhadap anak berusia di bawah 16 tahun.

Kemudian dia pulang bersama-sama dengan mereka dan memandu pulang dalam keadaan mabuk.Dalam pengadilan dia dikatakan membeli sebotol wine dan minum bersama mereka sehingga mabuk dan menyatakan remaja itu cantik.

Clayton tidur bersama mereka dan meletakkan tangannya di bahagian bawah seluar gadis itu dan kemudian pergi ke bilik gadis yang seorang lagi dan memegang serta meramas payudaranya sebelum dia kembali ke rumahnya. Namun, dia menolak tuduhan itu dan mengatakan dirinya tak tertarik kepada perempuan atau anak gadis.

No comments:

Post a Comment