Sunday, 4 December 2011

Ada terapi sakit gigi dengan belahan dada seksi

Terapi sakit gigi ini unik kerana disertai dengan belahan dada seksi. Alternatif terapi sakit gigi ini di pelopori oleh seorang doktor gigi bernama Dr Marie-Catherine Klarkowski yang menjalankan klinik gigi The Relax & Smile, dan ke-10 asistennya menggunakan kostum pelayan bar atau disebut juga dirndl. Menurut Doktor, “Hal yang penting adalah membuang rasa takut pesakit dan memperlihatkan belahan payudara agar perhatian pesakit terfokus dan tidak merasa sakit itu,” kata Klarkowski yang memiliki klinik gigi d Munich, Jerman.

Sejumlah pesakit mulutnya sudah terbuka ketika masuk ke tempat rawatan. Mereka tergangga melihat belahan payudara dan perhatian mereka tidak lagi ke rasa sakit,” jelas Klarkowski.

Seorang jururawat bernama Larisa Hrustic membocorkan informasi. “Saya suka mengenakan dirndl. Saya senang terlihat seksi dan pekerjaan menjadi sangat menyenangkan setelah kami memiliki pakaian kerja yang baru,” katanya. Setelah melakukan idea itu, klinik gigi Relax & Smile jumlah pelanggannya naik tiga kali ganda dan semua pesakitnya adalah lelaki.

No comments:

Post a Comment