Tuesday 17 April 2012

[Video] Kempen Mengundi Dengan Separuh Bogel


Mungkin terlalu teruja mahu berkempen dan menggesa rakyat keluar mengundi, seorang artis wanita Korea sanggup muncul separa bogel di khalayak ramai dengan hanya mengenakan bikini seksi, bercelana dalam dan bercoli sahaja. 

Artis wanita itu, Nancy Lang, menggayakan bikini putih bertulis “LOVE” di bahagian dadanya, berkasut tumit tinggi berwarna merah dan meletakkan patung kucing di bahu kirinya sambil memegang sepanduk bulat tertulis perkataan “Ang”. 


Menulis di blognya, Nancylang.com, artis pop Korea itu menjelaskan bahawa perkataan “Ang” membawa maksud comel dan seksi serta membayangkan bahawa ia juga merupakan simbol semangat positif golongan muda negara itu di era yang baru. 


Manakala mengenai perkataan “LOVE” berwarna merah yang ditulis dengan gincu bibir di bahagian buah dadanya itu mewakili dirinya yang mahu melihat sebuah dunia yang penuh dengan perasaan kasih sayang, aman dan berjiwa seni. 


Selain itu, Nancy melalui kru produksinya, Nancy & Astronaut Production, turut merakam aksinya berbikini di sekitar bandaraya Seoul yang kemudiaanya dimuat naik ke laman Youtube dan menarik lebih dari 65,000 penonton dari seluruh dunia dalam masa beberapa hari.
Menariknya, mungkin disebabkan Nancy bersepara bogel, peratusan mengundi di Korea Selatan meningkat sebanyak 8 peratus kepada 54.3 peratus berbanding pilihanraya umum sebelumnya.

No comments:

Post a Comment