Sunday 22 April 2012

Gambar ghairah dikatakan pelakon sinetron Mikha Tambayong tersebar

Sebelum ini kita tidak mengetahui siapakah gadis bernama Mikha daripada seberang ini, namun setelah sinetron/drama daripada seberang, beliau memegang watak sebagai seorang murid sekolah bernama Nada kini sesiapa sahaja yang mempunyai Astro pasti kenal dengan Mikha.

Berbalik kepada tajuk ZoOM diatas, ZoOM terkejut dengan beberapa info yang mengatakan Nada atau Mikha beraksi liar diluar sana. Dan berikut beberapa gambar yang boleh dikongsi bersama, tetapi bagi ZoOM Mikha tidak seteruk jika dibandingkan dengan beberapa artis yang terkenal di Indonesia.

Dan berikut jawapan Mikha apabila ditanya oleh wartawan mengenai gossip ini :
“Itu bukan gambar aku. Ada sesetengah gambar aku memegang puntung rokok tapi jujurnya aku tak sukakan rokok. Ada juga gambar yang menampakkan bentuk badan aku gemuk pada hal aku tidak gemuk. Itu semua gambar orang lain yang dicantumkan pada wajah aku,” katanya  
selepas majlis doa selamat teater muzikal Gerimis Mengundang di istana Budaya di sini, Selasa.
“Aku berlakon untuk drama yang panjangnya sehingga 100 siri. Aku keluar penggambaran pada awal pagi dan pulang ke rumah juga awal pagi. Tidak mungkin Aku boleh terlibat dengan aktiviti yang tidak bermoral. Aku juga selalu ditemani ibu ke mana sahaja,” ujarnya.
Pelakon ini menambah, di Indonesia gambar tidak senonoh artis yang dilakukan dengan teknik komputer sering tersebar dan ia bukanlah sesuatu perkara yang mengejutkan buat mereka.

Katanya peminat akan faham jika melihat dengan teliti gambar-gambar berkenaan dan seterusnya membuat andaian sama ada hendak menerimanya ataupun tidak. 

Dia memberitahu sentiasa menjaga diri dan mahu kelakuannya menjadi contoh kepada remaja-remaja di negara berkenaan.

“Orang boleh buat tuduhan macam-macam tetapi aku mahu menjadi contoh kepada golongan remaja,” katanya yang turut ditemani ibunya ke negara ini.Mstar

No comments:

Post a Comment