Thursday 26 April 2012

[18+] Tubuh Badan Wanita Ini Dipotong-Potong

Apabila seorang teman mengirimkan gambar-gambar yang tertera di bawah ini ternyata hanya satu perkara yang muncul dalam fikiran ini: apakah manusia yang sanggup melakukan perbuatan paling kejam ini terhadap manusia lainnya apa lagi kalau manusia yang dipotong-potong itu adalah tubuh badan seorang wanita, masih boleh dianggap manusia?

Kegerunan dan ketakutan silih berganti. Isi-isi dan otot-otot seluruh tubuh badan ini mengigil gementar. Aduh, benarlah keadaan dan perilaku serta tabiat segelintir manusia sudah menjadi lebih ganas dan lebih bersifat kanibal berbanding masa-masa yang sudah. Kalau suatu masa dahulu jika keadaan itu berlaku, tidaklah menghairankan sangat sebab peradaban manusia masih dianggap jahil.

Tetapi jika perkara itu berlaku pada zaman sekarang yang serba maju dan pemikiran manusia itu tidak lagi dianggap kolot, apakah perlakuan ini masih dianggap biasa-biasa saja? Pada saya, perlakuan seumpama ini adalah luar biasa kejam dan dashyatnya!

Bagaimana mungkin seorang manusia yang boleh digelar manusia nekad melakukan perbuatan paling kejam ini. Ikuti photo-photo berikut dan lihat apa reaksi anda ....









sumber

No comments:

Post a Comment