Sunday 22 April 2012

Fiza Elite akui sayang dan cintakan Shahrizal



Fiza akui sayang dan cintakan Shahrizal

Pelakon Fiza Elite dikatakan atau digosipkan mempunyai hubungan dengan Shahrizal. Namun belum ada lagi komen Fiza mengenai ini. Tapi mengikut portal GUA yang dipetik, Fiza memang betul-betul sayang dan cintakan Shahrizal banget. Korang masih tak percyaa ke? nah ni komen sebenar Fiza terhadap Shahrizal….



“Saya memang sayang dan cintakan Shahrizal. Dia memang baik dan ambil berat tentang saya. Dia banyak bersama saya sepanjang berada di Australia. Lama-lama, memang saya ada menyimpan perasaan sayang terhadap dia”, ujar Fiza.
Jangan panik dulu wahai kaun Adam semua, admin pasti korang tak nak lihat Fiza berdampingan dengan Shahrizal tu yang mempunyai rekod ‘terbaik’ dalam percintaan. Hehe. Sebab kata-kata Fiza itu adalah gambaran untuk watak Fiza dalam drama Atas Nama Cinta lakonannya dengan Shahrizal. Auww..

No comments:

Post a Comment