Saturday, 12 November 2011

Gambar Tauke Jambu Bersama Bakal Isterinya


“Saya berkenalan dengan Mira di sebuah pusat membeli belah di ibu kota, tak sangka pula perkenalan itu membawa ke arah yang lebih serius. Walaupun pernah dihinggapi dengan pelbagai kontroversi, saya bersyukur kerana Mira dapat menerima saya seadanya,” ujar Tauke memulakan bicara.

“Insyallah, kami merancang untuk berkahwin sekitar tahun depan andai kata tiada aral melintang. Lagipun, kedua-dua pihak keluarga sudah mengenali satu sama lain.”

Tauke turut menafikan isu isteri orang yang dipaparkan dalam sebuah ruangan pojok itu adalah berkaitan dengan dirinya.

“Serius, pelawak yang dimaksudkan itu bukan saya. Sebenarnya orang lain, namun tak perlu saya nyatakan namanya disini. Saya nak maklumkan, kontroversi demi kontroversi membuatkan saya sudah berubah ke arah yang lebih baik. Insyallah, selepas ini tiada lagi kontroversi,” jelas Tauke lagi.

Mira yang kini berumur 23 tahun tahu dengan kontroversi yang pernah melanda Tauke, namun dia tidak ambil kisah.

“Saya tak kisah dengan kontroversi yang melanda Tauke, saya terima dia seadanya,” kata Mira yang bekerja sebagai model sambilan.

Tauke kini sibuk menjalani pengambaran untuk pelbagai produksi mulai bulan Disember 2011 sehingga Februari 2011. Antara filem yang dibintanginya adalah Cinta Kura-Kura & Sofaz The Movie.





Sumber

No comments:

Post a Comment