Tuesday 6 March 2012

Mereka Bertudung, Tapi . . .

Bertudung adalah salah satu kewajipan yang telah ditetapkan oleh Allah sejak dari azali lagi, diman telah di catatkan di dalam Al-Quran. Menutup aurat untuk wanita-wanita Islam Muslimah adalah wajib tapi ramai yang masih tidak menutup aurat dengan sempurna sebagaimana yang dituntut Islam. Malah ada yang seakan-akan memperagakan fesyen seolah-olah mempersendakan hukum atau syariat Islam.

di sini admin sertakan sedikit sebanyak gambar yang bertudung, tapi cara bertudung yang telah mencemarkan nama “ISLAM”..nasihat menasihatilah antara kita sesama islam…































1 comment:

  1. Omg!! Omg!! knape drg pkai 2dung in d 1st plc eh?? terperanjat jap tgk gmbr2 kt atas ni..pkai 2tung npk pantat,npk tetek npk mcm2 la..yg ada tu plak pkai 2dung selamba je pkai slua dlm berenang kt tpt publi.aku yj tk pkai 2dung tkde lah brani pkai gitu kw tpt awam.Ishk3..tk malu ke drg2 tu pkai gitu kt tpt awam?! byk btl minah 2dung yg mcm tu kt msia kn?klau kt spore jarang nk npk mcm tu..kepada minah2 di atas atau diluar sane tu jenis yg tk 2tup aurat tu pesan aku 2dung tu lu smue bukak buat lap p*k! sua!! memalukan kaum islam je..

    ReplyDelete