Monday 12 March 2012

Payudara Fazura besar & asli tanpa pembedahan


Memiliki aset payudara yang agak besar memungkinkan ramai peminat yang suka, dan tidak lupa ada juga yang kurang senang dengan aset sebegitu rupa. Ini yang terjadi pada Fazura, apabila timbul gosip mengatakan dikejarkan ke hospital kerana silikon dalam buah dada Fazura pecah. Itu berita yang sudah setahun lamanya berlaku. – Artis.my

Dan sekadar penyegar berita tentang Fazura yang sudah lama sepi dalam blog ini, Fazura sewaktu dihubungi pihak media sebelum ini menafikan sekeras-kerasnya isu dirinya yang dituduh membuat pembedahan plastik, apatah lagi silikon di dalamnya pecah.

“Aset saya asli, buat apa hendak memakai silikon semata-mata untuk kelihatan menarik. Saya hanya ketawa sahaja kerana merasa sangat lucu dan tidak sangka cerita sebegitu tiba-tiba muncul ke atas diri saya.”

“Saya bukan hendak menuduh sesiapa, cuma saya rasa mungkin pihak yang sengaja dengki dan mereka-reka cerita ini adalah dari kalangan teman-teman wanita saya sendiri,” – Katanya.

No comments:

Post a Comment