Friday 23 March 2012

Awas! Geng Wanita Payudara Beracun Di Thailanda

Sekali lagi wanita menggunakan aset mereka untuk memperdaya lelaki yang hidung belang. Jika geng wanita Zimbabwe merogol lelaki hanya untuk air mani tetapi di Thailand geng wanita memperdayakan lelaki kaya bagi merompak the real money.

Sekumpulan wanita yang kreatif dan berpengalaman luas dalam bidang seksual menggunakan buah dada mereka sebagai alat untuk merompak.

Sasaran mereka setakat ini ialah lelaki berbangsa China yang melencong melancong di Phuket Thailand. Yang Jawa jangan risau walau pun anda kaya.
Caranya ialah kumpulan wanita ini akan mencalitkan sejenis dadah yang tidak berbau dan berwarna ke dada dan belahan buah dada mereka sebelum menggoda lelaki kaya itu ke ranjang asmara.

Mengapa di buah dada? Sebab wanita itu tahu bahawa lelaki akan menuju ke kembar seiras tersebut terlebih dahulu sebelum aksi seterusnya. (Kalau anda lelaki pasti anda tahu)

Dan apabila lelaki yang gelojoh itu menghisap buah dada yang berdadah itu mereka akan terus hilang kesedaran dan di masa inilah wanita yang berDADAh ini merompak barang berharga lelaki “tak sedar diri” itu.

Dengan menggunakan kaedah ini, ketua geng ini yang juga berbuah dada @ wanita dilaporkan memperolehi sejumlah RM394,130 setahun dengan hanya bermodal lelaki menghisap dada.

Buat masa ini, polis di sana telah menangkap 6 wanita yang berkaitan dengan jenayah tersebut.sumber

No comments:

Post a Comment