Monday 12 March 2012

Neelofa pakai skirt pendek sampai nampak seluar dalam

Penampilan lakonan buat julung kalinya dalam filem agak hambar buatNeelofa apabila filem Azura gagal meraih perhatian penonton. Namun, tidak diakui hasil lakonan Neelofa boleh tahan jika dibandingkan artis lain yang sudah lama di persada seni.

Malahan, Neelofa juga berbakat dalam mengacarakan rancangan. Itu daripada segi bakat Neelofa. Namun, kami tahu populariti Neelofa bukannya bergantung kepada bakat semata-mata. Ini berikutan Neelofa sudah pun popular walaupun sebelum membintangi mana-mana filem dan masih baru dalam industri seni tempatan.

Apa yang pasti, Neelofa memiliki aset yang agak menarik minat ramai yang di luar sana. Pada usia masih muda, Neelofa sudah pun memiliki aset yang cukup menarik perhatian.





Namun, semakin hari, kami lihat Neelofa semakin seksi dalam bergaya. Manakan tidaknya, penampilannya terlalu seksi sehingga terpaksa di’sensor oleh pihak penerbit di sesebuah rancangan. Terbaru, ini gambar Neelofa dengan pemakaian skirt pendek yang agak menampakkan sesuatu yang menarik perhatian

Neelofa dilihat semakin lama semakin berani bergaya seksi di hadapan penonton. Anda nampak apa yang kami nampak? Anda nilaikan. Kredit kepada rakan media MediaMalaya atas perkongsian gambar.

No comments:

Post a Comment