Monday, 5 March 2012

Inilah Wanita Yang menghina Rasul, Azan, Islam dan Malaysia

Adakah ini Tengku Sophia yang sedang heboh diperkatakan sekarang???? atau laman twitternya memang benar2 di hack oleh seseorang?? kalau benar2 ianya dihack harap hacker tersebut insaflah..admin amat kesal dengan tindakan PENULIS yang menhina islam ini, diulangi penulis ok, bukan pemilik…:)


16 comments:

  1. mcm ada slang indon aje!

    ReplyDelete
  2. die yang sesat diam diam je lah

    ReplyDelete
  3. ei tengku tamadon boleh x akal sikit otak tu.tuhan ada di atas dia yang i dupkn ko cuba ko mintak kt air,batu,api,pokok,dan berhala apa yg ko dpat.kita ni umat islam paham.aku pon x tahu jin mne yg hasut ko

    ReplyDelete
  4. kl btol ni die.. aku doakan die cepat2 insaf la sblom terlambat.. sbb tindkn die komen tu tidak melambangkn die seorg islam..

    ReplyDelete
  5. takut nak bace..
    spechhless..
    seriusly takot sgt
    ya Allah..berilah hdayahmu pdnya..

    ReplyDelete
  6. ish ish..ini org kafir ni sngaja nak hina n menjatuhkan maruah org n memburukan Islam..xpe,ttp ada balasanya..cpt ngn lmbt je..sndri buat,sndri tanggung..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Kalau xsuke islam jgn dihina Allah dan Muhammad s.a.w. .
    Kelak kamu akn binasa. .

    ReplyDelete
  9. Takut baca ni smua..nampk sgt x de agama..harap muke je cun,tp perangai cm syaitan..ciri2 ahli neraka sbb hina Allah dan Rasulullah..bertaubatlah sblum terlambat....

    ReplyDelete
  10. go to hell faster la noob

    ReplyDelete
  11. Maafkan saya , saya baru jer tgok acc tengku sophia ni . malah bertentangan dengan apa yg awak printscreen .

    ReplyDelete
  12. w0i perempuan ko nak mati ke. .agak2 la hine islam. Ko pikir tuhan ko sembah tu leh tolong ko ke kt alam kumbur ni. .aku mintak2 ko di latnat jdi pengikot org kafir!!!. .dan aku harap ko akan di tempat kan dia neraka 7. .Amin

    ReplyDelete
  13. pandai betul. sekolah tinggi tapi otak tertinggal kat tingkat lastt. pe kejadah?

    ReplyDelete
  14. Klu dia org indon..pttla Allah swt turun gempa bumi kt depa....dunia dh nk kiamat oiii.....insaf la...

    ReplyDelete
  15. Lahanat laknatullah

    ReplyDelete