Monday, 5 March 2012

Inilah ikan emas yang bersalut emas tulen



Seekor ikan ditemui dalam keadaan bentuk yang besar. Apa yang lebih menariknya, ikan emas ini betul-betul seolah bersalut emas yang tulen. Namun ketulenannnya seakan diragui.


Seekor ikan ditemui dalam keadaan bentuk yang besar. Apa yang lebih menariknya, ikan emas ini betul-betul seolah bersalut emas yang tulen. Namun ketulenannnya seakan diragui.

Subhanallah! Ikan Emas Yang Bersalut Emas | Semua orang mesti kenal dan pernah tengok ikan emas kan? Ikan emas tu warnanya lebih kepada oren kan? Ni gambar ikan yang betul-betul emas. Katanya sebahagian badan ikan ini ada emas 24 karat. Tak pasti sama ada ini adalah real atau pun fake.. Apa korang rasa? Real ke fake?

p/s: Rasanya mustahil kalau ikan itu mempunyai kulit yang bersalut emas. Kalau emas, dah tentu susah dia nak berenang. Tapi tak ada yang mustahil dalam dunia kan
.

No comments:

Post a Comment