Friday 27 January 2012

Wanita kena penyakit aneh, mahu berhubungan seks 10 kali sehari

Penyakit aneh telah membuat seorang wanita harus berhubungan seks 10 kali sehari. Dia telah berhubungan dengan 150 pemuda walaupun sudah menikah 5 tahun dan memiliki 5 pasangan.

Donna Glover, 40 mengatakan bila penyakit timbul, apa yang ingin dilakukan hanyalah berhubungan seks. Tidak peduli di mana, dengan siapa atau apa keadaannya tanpa ada perasaan malu.

Bila keadaan ini berlaku dia tidak dapat menahan keinginanya dan kadang-kadang terpaksa melakukan dengan orang yang tidak dikenalinya.

Dia telah tidur dengan lebih dari 150 laki-laki meskipun sudah berkahwin 5 tahun dengan 5 pasangan .Glover mengatakan dia menderita dorongan seksual ini sejak remaja.

Dia telah menemui seorang doktor dan dikatakan disahkan menghidapi sindrom seperti Kleine-Levin (KLS) yang juga dikenal sebagai sindrom Sleeping-Beauty. Satu daripada 6 juta orang menderita penyakit ini.

Glover, yang diceraikan dan memiliki satu anak, memiliki tanda-tandanya tidur yang berlebihan, perilaku yang berbeza dan hiperseks didiagnosa sebagai KLS. Sekarang dia sadar akan penyakitnya, dia mengambil langkah pencegahan. Dia tidak lagi menggunakan handphone dan internet dirumahnya

Dr Hilary Jones, yang menjadi kolumnis di News of The World, mengatakan KLS mungkin disebabkan kerana ketidakseimbangan kimia otak dan perawatan dengan amfetamin dan ubat-ubatan seperti litium boleh membantu
.

No comments:

Post a Comment