Friday 27 January 2012

Jijik, budak ni korek tahi hidung dan jilat tahi hidung

Erk!. Hahaha. Adakah ianya sesedap aiskrim vanilla?. Atau selemak kopi jantan ais?. Atau sekeras kopi ais cina?. Hahaha. Hanya adik ini yang tahu?. Kenapalah kau tergamak makan tahi hidung sendiri ya adik?. Hahaha.


Apa sekalipun, foto ini mengingatkan saya ketika zaman persekolahan saya 10 tahun yang lalu. Ada seorang adik sekolah rendah bersebelahan taman saya ini selalu buat perkara yang sama ketika kami didalam bus. Rakan-rakan saya semuanya geli dan ada yang tergelak!. Hahaha. Dia suka sangat korek dan makan tahi hidung!.


Dan satu hari ketika saya bercuti. Saya terjumpa adik itu di kedai mamak. Dan dia sudahpun dewasa sekarang. Ada jugak rasa mahu bertanya tapi takut pulak dia jatuh malu sebab ketika itu dia bersama aweknya!. Hahaha. Mari kita zoom wajah adik makan tahi hidung?.


No comments:

Post a Comment