Friday 27 January 2012

Seramai 50 orang isteri dan kekasih tentera sanggup berbogel untuk tujuan amal

Seramai 50 sukarelawan terdiri daripada isteri dan kekasih laki-laki dari tiga cabang tentera sanggup difoto bogel di pangkalan dan fasiliti latihan ketenteraan di Hampshire. Kalendar telah menghasilkan kutipan sebanyak £ 26.000, untuk membantu parajurit yang terluka di Afghanistan dan Iraq.

Lisa-Patel, 43, yang tinggal di dekat Bath, Somerset, dan berpose di kalender bulan april, berkata ‘bangga’ boleh membantu mendukung pasukan. Dia berkata: “Seorang teman sekolah adalah tentara Inggris dan telah dikirim ke Afghanistan.

“Saya merasa ini satu-satunya cara untuk mendukung dia dari rumah untuk melakukan pekerjaan sosial untuk Bantuan Pahlawan dan kekasih saya yang menyuruh membantu dengan berpose bogel di kalendar.
“Saya sangat bangga terlibat dengan kalendar dan saya benar benar mengagumi karya untuk angkatan bersenjata Inggris lakukan di Afghanistan. “Malam sebelum itu aku sangat gugup tapi aku berkata kepada diriku sendiri bahawa jika angkatan bersenjata berada di luar negeri berjuang atas nama saya, saya akan punya keberanian untuk telanjang.




No comments:

Post a Comment