Sunday 29 January 2012

Aksi menjijikkan Miley Cyrus dengan kek


Namanya melambung setelah ia membintangi sebuah film remaja Hannah Montana, namun Miley Cyrus telah mengubah image dirinya dari gadis baik menjadi liar. Dalam sebuah gambar yang mengejutkan para fansnya, penyanyi sekaligus pelakon tersebut berpose provokatif dengan kek berbentuk kelamin lelaki di ulang tahun kekasihnya Liam Hemsworth yang ke 22 akhir minggu ini.

120126 miley cyrus berpose nakal dengan kue berbentuk penis AKSI MENJIJIKAN MILEY CYRUS DENGAN KEK
pacaranya ultah miley cyrus berpose provokatif dengan kue tart berbentuk penis AKSI MENJIJIKAN MILEY CYRUS DENGAN KEK

Dalam gambar di situs TMZ, Miley terlihat membungkuk dengan lidahnya keluar menuju kek yang berbentuk penis tersebut, dalam pesta yang diadakan di Club Ikon di Downtown Los Angeles. Foto-foto tersebut menunjukkan Milet yang bertemu Liam pada set filem The Last Song, menjijikkan dengan sejumlah pose provokatif terhadap kek, termasuk satu di mana dia mengacungkan pisau kek. Seorang sumber mengatakan kepada TMZ bahawa Miley diduga ‘minum alkohol dan berpesta sepanjang malam.”

Dalam pesta tersebut Miley terlihat mengenakan jaket sporty berwarna orange terang dengan gaun hitam didalamnya. Stoking renda yang dikenakannya diserasikan dengan lipstik merah menyala dengan eye shadow samar. Penampilannya tersebut membuat Miley tampak jauh lebih tua dari dirinya yang masih berusia 19 tahun.
Sumber : dailymail

No comments:

Post a Comment