Tuesday 31 January 2012

Awek cantik ini dibunuh, dipanggang dan dimakan

Seorang remaja dibunuh dan dimakan oleh dua orang pemuda. Sebelum dibunuh, Karina ada kemungkinan dirinya diperkosa dulu. Karina Barduchyan, 16 tahun, dikatakan hilang setelah pulang dari sekolah di St. Petersburg. Polis percaya dia dibunuh dan dicincang malam itu juga. Bahagian-bahagian tubuh milik gadis ditemukan di dalam beberapa beg plastik yang dibuang di sekitar kota.Dua beg plastik telah dijumpai di dua tempat yang berbeza. Dua pemuda berumur 19 tahun telah ditangkap kerana kejadian ini.

Karina dikenali oleh dua orang pembunuh itu. Yuri Mozhnov penjual bunga dan Maxim Golovatskikh penjual daging di pasar. Karina dirayu untuk ke apartment mereka dimana dia kemudian di benamkan ke dalam tub mandi.Kedua mereka mengatakan memakan daging mangsa kerana kelaparan.

Kedua pemuda itu membunuh Karina, kemudian memotong-motong bahagian untuk dipilih yang mana yang akan dimakan! Kemudian, tubuh Karina yang telah di pilih itu dipanggang dengan kentang dan dimakan oleh keduanya tanpa perasaan bersalah. Keduanya sekarang telah ditahan dengan tuduhan membunuh.

Penyiasata mengatakan mereka memutuskan untutk membunuh Karina setelah gadis bertengkar dengan Golovatskikh. Tompokan darah ditemukan di paip air dan lantai apartment. Golovatskikh sendiri mempunyai sejarah sakit jiwa dan pernah dirawat di hospital sakit jiwa

No comments:

Post a Comment