Saturday, 21 January 2012

Kantoi! Kelakuan Sumbang Pasangan Dikhalayak Ramai !

Oh gila! nasib baik bukan di negara kita..kalau kelakuan ni berlaku di negara kita, entah bagaimana teruknya generasi baru yang tak tahu malu sehingga dikhayalak ramai pun boleh buat aksi "korek-korek" bontot macam ni kan...harap dijauhkan kelakuan lucah macam ni, tak ada faedahnya letak jari dalam tu..haha!



"Honey, semalam janji nak bagi I tengok tu.."


"Bontot I kebas lah duduk atas beskal ni, urut lu kejap"


"Ketat sangatlah seluar U ni, mari sini abang tutup sikit..takut orang nampak"


"Eh, kan semalam seluar dalam U belum kering..macam mana boleh pakai pulak ni?"
"Dah keringlah sayang, kalau tak percaya rasalah sendiri" LOL..


"I pegang U punya tapi dengan syarat, U garu bontot I..gatal lah!"


"Napa basah ni?..U tak cuci ke pas berak tadi?"


"U simpan apa dalam ni hah!.."


"Tolong garu dulu, gatal lah!"


"Mana adil sorang je dapat feel, biar adil dan saksama"

No comments:

Post a Comment