Saturday, 21 January 2012

Inilah Pusat Pengumpulan Payudara Di China




Sebuah kuil yang didedikasikan untuk payudara wanita mungkin kedengaran lucu bagi kita, tetapi untuk Jepun, ini adalah tempat yang benar-benar suci.Box Untuk Tempat ***** Pertama di China Terletak di Kota Soja di Wilayah Okayama Jepun, Kuil Karube didedikasikan untuk Chichigamisama, Dewi Payudara.


Dia dipercayai untuk membantu Kelahiran anak, pengeluaran susu ibu dan bahkan mengubati kanser payudara. Dibina pada 1678, kuil ini menjadi terkenal kerana pohon sakura mati yang masih berdiri di sisinya. Tujuannya jelas untuk menutup semua hal tentang payudara. Oleh kerana itu, perempuan dari seluruh Jepun akan mengunjungi untuk berdoa untuk menyembuhkan dan berubat. Rupanya ini boleh berkisar dari masalah menyusui, untuk rawatan kanser, tetapi ada orang-orang yang meminta Dewi Payudara membuat payudara mereka menjadi lebih besar.











Hal-hal dungu-seperti yang menghiasi interior kuil adalah Ema, papan kayu kecil, di mana hamba-hamba menulis doa-doa mereka dan permintaan, dengan harapan bahawa menerima dewa mereka. Harganya sekitar $ 21, dan boleh ditempah secara dalam talian, itu pun jika anda berminat.

No comments:

Post a Comment