Wednesday, 18 January 2012

Doktor Berjaya Keluarkan Biji Mata Dari Dalam Kemaluan Pesakit Wanita





Seorang doktor telah menemui biji mata di dalam kemaluan pesakit perempuan – Benda asing seperti kondom atau barang-barang seludup sering ditemukan di kemaluan perempuan. Namun di Amerika Syarikat, seorang doktor telah menemui benda yang agak mengerikan iaitu biji mata di dalam kemaluan pesakitnya.

Dr Melissa Barton, doktor dari Unit Kecemasan di Detroit Medical Center menyatakan pernah menerima pesakit dengan kesakitan yang teramat sangat. Keluhan yang harus ditulis Barton dalam rakaman mediik tersebut adalah, ada mata di dalam kemaluan pesakitnya.

Saat itu, pesakit yang tidak disebutkan namanya tersebut tengah mengalami kesakitan yang tidak tertanggung.Pesakit tersebut memaklumkan bahawa ada sesuatu berada di dalam kemaluannya yang membuat doktor di Unit Kecemasan di Detroit kelam kabut untuk mengeluarkanya

Lubang kemaluan dianggapnya paling selamat untuk menyimpan beberapa benda yang ukurannya kecil, namun besar nilainya baik karena harganya mahal maupun susah mencarinya. Selain biji mata palsu surat kebenaran yang membenarkan membawa masuk barang-barang berkaitan juga dimasukkan ke dalam kemaluan juga.

“Benda-benda itu sangat mahal dan susah dicari gantinya. Makanya ditaruh di situ, bersama-sama dengan surat izin mengemudi,” kata Dr Barton seperti dikutip dari ABC News, Jumat (23/12/2011).

Tidak dijelaskan kapan peristiwa itu terjadi, Dr Barton hanya menjelaskan sekilas berdasarkan catatan medic tentang pesakit tersebut, yang jelas, biji mata dan surat-surat berharga tersebut sudah dikeluarkan.

No comments:

Post a Comment