Wednesday 30 March 2011

Create Banner Contest!

Menangi Domain Tk Atau Co.Cc Serta Free Iklan Blog Anda Disini Selama Satu Minggu!
Salam 1 Malaysia semua . .buat pertama kali IMS ingin mengadakan 1 contest yang bertajuk 'Mencipta Banner Animasi ItsMeSepul' . . .pasti korang semua handal tentang edit2 gambo ni ek . . =) . .kepada photoshop master anda digalakkan untuk join contest ini ye . .saiz animasi banner adalah 125x125 . .ltak la background yg sesuai dengan site nih k . . animasi text buat la Domain RM10, Download and Many More . .warna xkesah asalkan kreatif dan sdap mata mandangnyer. . .Jika nak join sila buat 1 entry yang simple kat blog korang bahawa blog ini mengadakan contest bina banner ltakkan link blog ini kat entry tuh kali ye. .tagkan kepada 3 rakan anda. .Banner yang kreatif dan smart akan mendapat 1 free domain .Tk atau Co.Cc serta blog korang akan diiklankan percuma disini selama seminggu. . .
Contoh domain seperti nih :
-http://www.bloganda.tk
-http://www.bloganda.co.cc
Link blog lama anda still boleh digunakan so nnti korang akan ada 2 link blog. .so jangan risau k . . =)

Jika korang ada yang xtau camna nak wat banner tapi nak sangat join contest ni dan menang hadiah ni korang kena buat 1 entry yang menarik tentang blog ini than tag kan sekurang-kurangnya 3 org law rmai lg bgus. .Ceritakan apa yang korang tahu tentang blog ini dan bagitau jugak contest ini sedang berlangsung. .entry yang menarik akan mendapat hadiah sama seperti diatas dapat free domain dan free iklan selama seminggu. . .

Syarat-Syarat Sertai :
- Follow dan Like blog ini terlebih dahulu.

Contest ini berlangsung selama seminggu. . .bermula pada hari ini 30 Mac dan tamat pada 7 April . .jika ada yang dah siap banner postkan link banner tu dan pada yang buat entry menarik tuh postkan link entry tuh k. . .sebarang pertanyaan leh komen trus kat entry ni ye . . .
Good Luck! ! !

4 comments:

  1. sy bab buat banner mmg x reti.. tapi kalo memberi pendpat mmg pakar.. hehe

    ReplyDelete
  2. law xtau xpe. . .wat la 1 entry tntang blog nih. . .huhu

    ReplyDelete
  3. wanna try 2 do article bout tis blog lahhhh..

    since no expertise on creating an animation banner...huhuhu

    ReplyDelete
  4. dot.tk?
    co.cc?

    .com x dak?
    .my pon okay gak.. :)

    Selamat buat banner ye you olzz...:)
    *HAHAHA

    ReplyDelete