Saturday 5 May 2012

8 Pasangan Artis Hollywood Yang Hangat Bercinta


Bercinta , berkahwin dan bercerai adalah merupakan antara cerita sensasi yang sering kita dengar mengenai seseorang selebriti. Itulah harga yang perlu dibayar bagi mereka yang bergelar Public Figure ni.. Jadi jom kita selongkar diantara pasangan selebriti Hollywood yang kini sedang hangat bercinta...!!


1. Justin Bieber & Selena Gomez
 
Pasangan ini akhirnya mengaku bercinta pada Mac tahun lalu dan pasangan selebriti hollywood yang popular seiring dengan kejayaan dalam karier nyanyian masing-masing.


2. Nick Jonas & Delta Goodrem
nick Jonas,19 tidak berselindung tentang Hubungan cintanya apabila secara terang-terangan berpegangan tangan dengan bintang pop Australia, Delta Goodrem 27 Ogos lalu.


3. Penn Badgley & zoe Kravitz
Khabar angin tentang cinta aktor "Gossip Girl"dan Sktress "X-Men:First Class"ini sudah bermula sejak julai 2011 namun begitu, tiga bulan selepas itu barulah mereka keluar dating di hadapan khalayak sebagai sepasang kekasih.


4. Blake Lively & Ryan Reynolds
 

Baru sahaja berpisah dengan Leonardo dicaprio, Blake Lively dikatan mula rapat dengan Ryan Reynold dan pada pertengahan oktober 2011, mereka mula keluar dating.


5. Emma roberts & Chord Overstreet
Emma dan Chord tampil bersama sebagai sepasang kekasih buat pertama kalinya di hadapan khalayak pada awal Julai lalu ketika membeli belah di Notting Hill Gate, London.


6. Ian Sommerhalder & Nina Dobrev
Berlakon bersama dalam drama bersiri popular "Vampire Diaries"membuatkan kedua-duanya jatuh cinta.


7. Miley Cyrus & Liam Hemsworth
 
Kedua-dua binang nini sudah beberapa tahun bercinta dan pernah on-off beberapa kali, Kini bagi merapatkan hubungan cinta jarak jauh, Mereka senang berhubung melalui skype.


8. Vanessa Hudgens & Austin Butler
Pasangan ini mula keluar bersama sejak september lalu dan dilihat tidak dapat dipisahkan pabila menghabiskan percutian bersama sepanjang masa.

No comments:

Post a Comment