Friday 9 March 2012

Polis paksa remaja ini lucutkan seluar dalam kerana dituduh lakukan maksiat

Mangsa yang menjadi korban kelakuan polis mata keranjang ini bukan gadis yang sebarangan dan sepatutnya tidak mudah dibodohkan, tapi gadis berpendidikan tinggi atau mahasiswi, di kampus STIEM Makassar.

Ceritanya ketika menemukan duo sejoli sedang berduaan, beberapa orang polis menangkap mereka lalu menuduh pasangan ini sudah berbuat hubungan seks dan akan menangkapnya. Tetapi pasangan muda-mudi ini merasa tidak bersalah kerana tidak atau belum melakukan apa-apa, maka mereka pun berdebat dengan polis itu dan meminta untuk tidak menahan mereka.

Kerana para polis ini merasa punya kekuasaan, mereka pun tetap menuduh mereka ini sudah melakukan tindakan yang salah. Disamping itu para polis bejatmerasa tergiur kemolekan tubuh sang mahasiswi yang hanya memakai singlet sehingga membuat otak-otak porno polis ini ingin mencabuli si gadis. Lalu salah seorang polis itu menyuruh si mahasiswi membuka seluar dalamnyanya dan memperlihatkan alat kelaminnya untuk membuktikan belum “kemasukan” apa-apa, idea gila ini dipersetujui oleh rakan-rakan polis yang sama-sama berotak kotor ini.

Dengan ketakutan, mahasiswi ini menuruti perintahpolis itu dengan membuka seluar dalamnya sehingga kemaluanya pun kelihatan, merasa kurang puaspolis menyuruh si cewek mempamerkan secara jelas . Para polis yang gila ini dengan segera mengeluarkan handphoneya untuk merekam “area peribadi” si mahasiswi Makassar ini sambil meraba-raba, ada yang mengabadikanya dengan alasan mengambil gambar untuk bukti “keperawanan” si gadis ini. Masih belum puas juga, polis setan ini menyuruh si mahasiswi bodoh ini melakukan aksi dengan jari-jarinya anehnya si gadis ini pun menurut sahaja perintah polis ini.

Akhirnya polisi hidung belang ini pun minta duit sebanyak Rp 500ribu dengan mengancam si mahasiswi ini supaya video ini tidak disebar, toh akhirnya selain duit ratusan ribu melayang, video yang berjudul “Razia Perawan” ini menyebar juga ke segala penjuru dunia melalui dunia internet. Tetapi dengan menyebarnya video ini selain membuat malu mangsa juga membantu memudahkan menangkap polis yang disyaki ini kerana buktinya jelas dan mudah dicari di internet.

Akhirnya polis-polis yang bermental rendahan ini berjaya ditangkap. Tetapi khabarnya mahasiswi bego ini memotong pendek rambutnya supayatidak dikenali umum
.

No comments:

Post a Comment