Friday 2 March 2012

Gambar Erykah Badu Dengan Tattoo Kalimah Allah

Dalam 2 – 3 hari nie kecoh pasal Erykah Badu yang tak famous ni nak mengadakan konsert di Malaysia dan akhirnya dibatalkan saaat-saat akhir. Ini semua gara-gara tattoo yang berada di badan beliau dalam bebentuk corak Islamik yang tertulis “Allah”. Alangkah bangangnya minah ini dan seolah-olah sengaja untuk memprovokasikan dengan tattoo itu.

Yang penganjur konsert nie pun satu, tak’kan tak tahu badan minah Negro nie ada tattoo yang akan mengundang sejuta masalah jika mengadakan konsert di Malaysia nie. Nasib baik dua orang editor akhbar The Star yang peka dan mendedahkan isu Tattoo Erykah Badu nie. Tapi, malang nasib mereka berdua apabila digantung serta merta akibat mendedahkan isu ini. Pelik’kan?

Okay, bagi sesiapa yang belum melihat Gambar Tattoo Erykah Badu nie, korang bolehlah lihat sambil mencuci mata… klik jer lah…





Erykah Badu nie seolah-olah mempersendakan Agama Islam dengan Tattoo sebegini rupa dan bergambar separuh bogel untuk didedahkan kepada media.

Kredit Tanpa Prejudis! Rilekslah!

3 comments:

  1. sy pelik arr..nape 2 editor yg dedahkan citer nie..digantung???

    ReplyDelete
  2. aku pelik la..yg anak al atas ny asal bdoh sgt..poster pn..kau rela islam dpertontonkn mcm ny???nk bwk dtg sni??wt konsert??bgusla..nnti ley g ngn bini n ank2 kau..

    ReplyDelete
  3. korang ni bodo la,,,poster ni kena edit.pehal la bangang sgt org malaysia ni.!!!

    ReplyDelete