Saturday 25 February 2012

Video Klip Terbaru Julia Perez Yang HOT !



Terlibat masalah undang-undang, terkena ban di beberapa bandar tak membuat Julia Perez berhenti berkarya. Terbaru dirinya mengeluarkan video klip terbarunya Jupe Paling Suka.

Jupe mendedahkan bahawa idea cerita video klip yang dibuat kira-kira dua bulan yang lalu tersebut berasal dari dirinya sendiri. Dengan bantuan Nayato Fio Nuala, sebagai pembuat video klip, idea Jupe yang terinspirasi oleh Jennifer Lopez tersebut berjaya dikemas apik.

"Terinspirasi sama Jennifer Lopez, tapi aku combine dengan gaya aku sendiri. Judulnya adalah Jupe Paling Suka. Sebelumnya aku kasih judul 69, tapi kerana kan sekarang mahu zaman kempen, takutnya ada orang yang menyalahgunakan untuk kepentingan politik, jadi ya sudahlah aku ganti. Kan isinya juga sebenernya biasa aja, tapi takutnya kerana tajuk, terus ntar aku dijadikan mangsa seperti biasa, "ungkap Jupe dilansir dari KapanLagi.com.


Dalam video klip ini, Jupe juga bakal memaparkan banyak kostum yang berbeza. Hal itu menurutnya memang sengaja kerana Jupe ingin kostum-kostum yang dikenakannya boleh jadi acuan fashion bagi ramai wanita. Selain itu, banyak baju yang dikenakanJupe boleh menambah seru video klipnya.

"Memang sengaja sih ya, kerana kalau kita lihat perempuan itu rata-rata sukanya dari segi fashion, mereka selalu ingin melihat sejauh mana selera fashion, dan sekaligus boleh jadi acuan juga buat wanita-wanita lain. Jadi fikir dengan banyak baju jadinya akan lebih seru . Malah tadinya mau lebih banyak lagi bajunya, tapi kerana memang waktunya juga tidak keburu, jadinya tidak kepake baju lain.

Hal menarik lain dari video klip Jupe ini adalah penglibatan sang kekasih, Gaston Castano. Jupe memang sengaja meminta kekasihnya tersebut untuk tampil di video klip tersebut. Selain Gaston, Lia Ladysta, personil 3 Macan, juga akan mengambil bahagian.

Selain melibatkan sang kekasih, video klip Jupe Paling Suka ini juga mengandungi nombor '69 'dalam lirik lagunya. Ternyata Jupe punya alasan tersendiri memasukkan nombor tersebut. Kalau selama ini angka itu dinilai hanya sebagai simbol sex, kini wanita bernama lengkap Yuli Rachmawati hanya ingin meluruskan pandangan tersebut.

"Ya, tapi buat aku bagaimana orang menginterpretasikannya aja. Kalau aku selalu berfikir, angka 69 itu adalah angka keberuntungan aku, aku adalah cewek cancer yang punya simbol 69. Simbolnya kan seperti Yin dan Yang, yang menggambarkan keseimbangan dalam kehidupan. Kenapa symbol sex mesti angka 69? Kenapa tidak 66 atau 67? Itulah pandangan yang pengen aku ubah terhadap angka 69. 69 itu tidak selalu menggambarkan sex, "katanya.

Dirinya mendedahkan bahawa video klip ini tujuannya adalah untuk menghibur masyarakat. Kerana, dia berharap video ini benar-benar dapat diterima dengan baik, tanpa ada pro kontra yang mengikuti.

"Kalau aku yang pasti, semua entertainer pasti ingin menghibur masyarakat, termasuk aku yang bertujuan untuk menghibur. Jadi saya berharap single saya ini boleh diterima dengan baik di dalam masyarakat, dan mudah-mudahan boleh memberikan hiburan yang baik untuk masyarakat," katanya. (infospesial)

No comments:

Post a Comment