Friday 24 February 2012

Pinggul wanita ini digesel dengan kemaluan dan dibasahi sperma


berita2.com (Jakartra): Saat itu bas penuh sesak oleh penumpang. “Sesampai di kawasan Pasar Minggu, saya merasa pinggul ini ada yang menggesek-gesekan sesuatu. Saya lihat ke belakang, ada lelaki berusia sekitar 45 tahun. Saya tak curiga, jadi saya biarkan saja,” ungkap Mega. Beberapa minit kemudian, korban merasakan ada cairan yang membasahi bahagian belakang seluar yang dipakainya.

Wanita berusia 25 tahun yang berkerjai sebagai Seorang Sales Promotion Girl (SPG) itu langsung menengok seluar leggingnya yang basah dan tembus. Saat disentuh, ia merasakan sesuatu yang lengket dan berbau hanyir. “Kata orang di sebelah saya, pinggul saya digese kemaluan lelaki yang baru turun, ” ujarnya.

Peristiw terjadi bus Kopaja P 20 di kawasan Pasar Minggu, Jakarta Selatan. Merasa mengalami pelecehan seksual Tidak, Mega melaporkan kes ke Polis Jakarta Selatan.
Menurut korban sekitar pukul 20.30 dia pulang dari tempatnya bekerja di Mall Ambasador, Setiabudi, Jakarta Selatan. Wanita cantik ini naik Kopaja P 20 jurusan Senen-Ragunan. Ia sempat berteriak, namun pelaku lari naik angkot.

3 comments:

  1. len kali kalau dah toleh bagi jew backkick . ! baru best ! haha :D

    ReplyDelete
  2. pkai legging? ptut tembus pun. cer pkai jeans, mau berasap jantan tu!!!! kompom xsmpat. ape la...antra 1 sbb legging xleh pkai tmpat2 mcm tu. =,=

    ReplyDelete