Sunday, 5 February 2012

Orang terkenal yang meninggal kerana hubungan seks

Berhubungan seksual memiliki banyak manfaat positif baik untuk kesihatan fizik mahupun psikologi. Tetapi, pada beberapa kes, hubungan seksual berakhir dengan kematian.Antara kesnya ada yang melibatkan orang yang terkenal seperti :

1.Jack McConaughey (ayah dari Matthew McConaughey)
Dalam buku yang ditulis ibu dari aktor Hollywood, Matthew McConaughey mengungkapkan, suaminya meninggal ketika berhubungan seks dengannya. Kay McConaughey mengatakan bahawa kematian suaminya ketika bercinta adalah 'cara terbaik untuk mengakhiri usianya'. Kay juga berkata bangga memiliki suami seperti Jack McConaughey.

2.Nelson Rockefeller
 
Bekas wakil Presiden Amerika Syarikat pada era Gerald Ford, Nelson Rockefeller, meninggal dunia pada 1979. Penyebab meninggalnya Rockefeller sempat menjadi perbincangan orang ramai.Khabarnya dia mengalami serangan jantung ketika bercinta, dan membuatnya meninggal mendadak. Gossip yang beredar ketika itu dia berhubungan seksual bukan dengan isterinya.

3.Michael Hutchence
 
Bekas vokalis band INXS dikhabarkan meninggal ketika berhubungan seks dengan dirinya sendiri. Seperti dilaporkan secara luas di tabloid pada 1997, Hutchence ditemukan tewas di bilik hotel dalam keadaan tanpa pakaian dengan tali pinggang di lehernya.Penyebab kematiannya adalah asphyxiation autoerotic. Iaitu, istilah dalam dunia PERUBATAN terkait proses mengurangi atau menghentikan sendiri EDARAN darah ke otak, ketika masturbasi untuk mencapai puncak kepuasan.

4.Felix Faure
 
 Felix Faure, bekas Presiden Prancis, meninggal kerana serangan jantung di pejabatnya. Khabarnya serangan jantung terjadi ketika seorang wanita berusia 30 tahun bernama Marguerite Steinheil, melakukan seks oral padanya.Steinheil dikhabarkan sering menjadi simpanan lelaki terkenal Perancis setelah kematian Faure. Hingga akhirnya Steinheil menikah. Dan kemudian, secara misteri suami Steiheil dan ibu tirinya ditemukan meninggal di rumah mereka.

5.Atilla the Hun
 
Salah satu pejuang terbesar dalam sejarah telah dan memenangkan banyak pertempuran dalam hidupnya. Tetapi, hidupnya justru berakhir tragis dan dia kehilangan nyawanya bukan keraa pertempuran. Atilla mengalami serangan jantung ketika berhubungan seksual dengan isterinya, pada malam pernikahan mereka
.

No comments:

Post a Comment