Saturday, 4 February 2012

Kesan rotan pada tubuh badan lelaki ini akibat berzina

Seorang pembantu rumah berasal dari Filipina dan kekasihnya, warga negara Bangladesh, menerima hukuman rotan 100 kali kerana di tangkap berhubungan seksual di luar nikah. Wanita itu juga akan dihantar keluar dari UAE. Pengadilan Syariah, Sharjah merotan wanita Filipina tersebut 100 kali dan dipulangkan ke negaranya. Sementara, pemuda Bangladesh yang menjadi kekasihnya dirotan dan dipenjara satu tahun dengan tuduhan memasuki tempat tinggal majikan kekasihnya tanpa izin.


bekas akibat dirotan 100 kali kerana berzina

Semua pekerja asing di UAE dan hampir di semua negara teluk harus mempunyai penaja jika ingin bekerja di sana. Dalam beberapa kes para majikan memegang pasport pekerja dan boleh menolak jika pekerjanya ingin pindah atau berganti pekerjaan. Dalam kes ini, majikan pekerja asal Filipina tersebut melihat kekasihnya meninggalkan rumah dan melaporkannya ke polii. Majikan wanita tidak memberikan izin kepada pemuda Bangladesh itu memasuki rumahnya. Keduanya mengaku telah berhubungan seksual.

Seperti diketahui di UAE diberlakukan hukum syariah yang ketat bagi pelaku perzinaan bila muslim akan dirotan, dan bila pelakunya bukan muslim akan dihukum kurungan penjara serta dihantar pulang bila pelakunya orang asing.-ruanghati.co
m

No comments:

Post a Comment