Saturday 4 February 2012

Kerana terburu-buru artis ini terupload gambar telanjangnya

LOS ANGELES - Bermaksud mengirimkan foto seksi pada fans melaluiTwitter, bintang siri Beverly Hills 90210 AnnaLynne McCord malah mengalami kesialan. Kerana terburu-buru, foto telanjang dadanya tidak disensor sama sekali.

Bintang berusia 24 tahun itu bermaksud mengirimkan foto topless pada salah satu follower dengan akaun @meganreee.

Namun kerana terburu-buru, dia tidak sengaja mengupload foto yang belum diedit di situs jejaring sosial sosial tersebut. Peristiwa memalukan itu terjadi pada Jumaat (6/1) lalu. Demikian yang dinukil dari Aceshowbiz, Rabu (11/1/2012).

"This is for you @meganraee You rock!," tulis AnnaLynne lewat akaun Twitter-nya.

Fans yang belum diketahui identitinya tersebut lalu berusaha mengingatkan AnnaLynne tentang gambar tersebut.

"Aku tidak boleh membalas pesanmu kerana kau tidak follow Twitter-ku, tapi gambar itu sudah kuterima! Tapi apakah kau menyedari apa yang telah kau posting?," kata penggemarnya.

Mengenai insiden ini, Anna berbicara kepada Global Grind, "Respon saya kepada semua orang, jika Anda belum pernah bersalah atau melakukan sesuatu yang salah dalam hidup. Saya seorang manusia dan kita membuat kesalahan."

Setelah wawancara, kekasih Dominic Purcell berkomen ke Twitter, "Terima kasih untuk semua respon kalian terhadap hasil wawancara saya @globalgrind. Dan dukungan yang memungkinkan saya untuk bangun setiap pagi, dan melakukan apa yang saya impikan sejak berusia sembilan tahun. Terima kasih, terima kasih, terima kasih untuk kalian semua. Ini kerana Anda."

Anna mengupload foto topless-nya di Twitter, Jumaat, 6 Januari lalu. Namun, dia tidak menyedari bahawa puting payudaranya terekspos.

Anna pun menurunkan gambar tersebut, dan menggantinya dengan gambar yang sudah diedit. Sayangnya, gambar itu sudah terlanjur tersebar di dunia maya.(nsa)

No comments:

Post a Comment