Friday, 10 February 2012

Kelakuan Awek Bertudung Yang Tidak Patut di Contohi

Aurat tutup baik dah tapi kelaku pulak selekeh. Inilah makhluk perosak namanya. Syok punya pasal gadis malang ini terlupa menjaga akhlak disebalik tudung yang dipakainya.

Mungkin ini yang selalu diperkatakan oleh mereka yang tak bertudung “pakai tudung labuh tak semua baik… ada kemungkinan hati tak berapa nak baik…” melihat pada gambar kat bawah… dengan selamba jer beromen kat tempat umum, kemungkinan tu memang ada.

3 comments:

  1. ADMIN X JAWAB K..SENYAP JE??

    ReplyDelete
  2. Bagossnye anak melayu mcm ni..tk takut ke matahari hanya sejengkal di akhirt kelak..

    ReplyDelete
  3. masya-Allah ini adalah luar dalam kawalan kita sebgai hambanya, oleh itu janganlah kita selalu bersangka buruk dgn perkara ini. kita perlu bersangka baik. ini mungkin penyebaran fitnah ataupun sememangnya suatu yang tk dpat kita jangkakan hubungannya. walau pe pun kita hanya perlu saling mengingati skg islam telah diserang hebat oleh musuhnya yang ingin menjatuhkan martabat islam dan kesuciaanNya dengan pelbagai taburahan tohmahan dan fitnah. oleh itu kepada muslimin dan muslimat berhati-hati diatas perlakuan anda sama ada yang peribadai dan tersembunyi atau terbuka pasti akan de peristiwa yang yang akan memberikan kita pandangan kepada masyarakat luar islam itu sebenarnya bagaimana.. Indah atau sebaliknya kitalah yang mencorakkannya. wassalam.. sbelum itu jangan diperslahkan penulis ini.. kita sepatutnya berterima kasih kepadanya kerana pe yang tertulis ini adalah realiti bukanya fantasi semata-mata. balasan atau ganjaran padanya hanya Yang Maha Esa sahaja Maha Mengetahui.

    ReplyDelete