Monday, 5 December 2011

Pasangan remaja melampiaskan nafsu dihadapan orang ramai

Bila nafsu dah menguasai akal..Perasaan malu hilang begitu sahaja..Inilah yang aku nak bagi tahu korang pada hari ni,sepasang kekasih yang tanpa segan silu memadu kasih di dalam tren.Namun kerana masih belum puas,walaupun selepas keluar dari tren...Mereka dengan senang hati menyambung projek mereka yang terbengkalai tu...






Bahagia kan diorang tu ? Tak sabar-sabar ke rumah..Di tengah orang ramai pun masih tak rasa sedikit malu pun

No comments:

Post a Comment