Saturday 24 December 2011

Lapangan Golf yang Pemainnya Harus Telanjang

Satu-satunya di dunia, lapangan golf yang mengharuskan para pemainnya telanjang termasuk kedi dan pegawai lainnya.

Sebahagian orang mengatakan olah raga golf adalah salah satu olah raga bagi kaum ‘berduit’. Mungkin benar. Dilihat dari harga stick atau pemukulnya saja sudah jutaan – kalaupun harus sewa di tempat, harganya tidak murah. Belum lagi pakaian yang dikenakan mulai dari topi, t-shirt, seluar, kasut, sarung tangan, kaca mata dan asesoris lainnya.

Tapi di daerah Perancis barat, mungkin kamu boleh bermain golf dengan kos perbelanjaan sedikit lebih murah. Kerana kamu tidak perlu memikirkan kos untuk membeli pakaian, topi, kasut dsb.


Adalah lapangan golf 6-holes yang berlokasi di sebuah kompleks percutian bernama La Jenny Naturist Course , satu-satunya di dunia di mana semua pemainnya harus telanjang (odditycentral.com).



Di sini kamu tidak perlu malu meskipun tidak boleh bermain golf sehebat Tiger Wood. Kerana yang terpenting adalah kamu mahu melakukannya sambil telanjang.


Baru-baru ini salah satu media sukan di Amerika mengadakan poling destinasi golf paling diminati di dunia; La Jenny Naturist mengumpulkan suara terbanyak. Selain boleh bermain golf dengan telanjang, pemilihan La Jenny Naturist juga berdasarkan pemandangan pantai dan orang-orang telanjang yang boleh dinikmati selama bermain golf.

No comments:

Post a Comment