Thursday 1 December 2011

Isu saman Ogy, Johan sedia terima apa pun risiko !

Sebelum ini Ogy telah mendakwa dirinya telah diaibkan oleh Johan di hadapan penonton termasuk tetamu VVIP, TPM, dengan jenaka tidak relevan sepanjang majlis FFM24 berlangsung. Menyifatkan isu ini sebagai sesuatu yang tidak boleh dipandang remeh, kata Ogy, dia nekad untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas Johan. Johan enggan memberi penjelasan lanjut mengenai 'ketelanjurannya' itu kerana enggan memanaskan lagi keadaan.

"Buat masa ini, saya belum menerima apa-apa surat saman. Saya tidak mahu komen lebih-lebih mengenai perkara ini.

"Jika saya ada apa-apa program melibatkan media, baru saya bersedia untuk memberikan kenyataan kerana saya mahu adil pada semua teman media.

"Saya tidak mahu ulang benda sama banyak kali. Biar kita duduk pada suatu tempat yang sama, tanyalah apa pun, saya bersedia untuk menjawab," -Via

No comments:

Post a Comment