Monday 19 December 2011

Hero Twillight Kantoi Bermasturbasi di Webcam!

Video melebihi 10 minute itu mengandungi aksi Taylor yang berbogel penuh dan melakukan onani sehingga ejakulasi. Walaubagaimanapun, kesahihan Taylor sebagai orang dalam video tersebut tidak dapat dikenal pasti. Orang di dalam video tersebut mempunyai wajah yang seiras dan seakan sama seperti Taylor, begitu juga dengan bentuk tubuh dan struktur bahu Taylor yang mudah dikenal pasti.

Namun, video Taylor adalah perkara biasa dalam dunia Hollywood dan ianya tidak memberi kesan besar dalam karier Taylor sebagai pelakon.

Lain pula jika ianya berlaku di Malaysia dan negara negara Asian yang lain. Ambil contoh, kes video sex milik penyanyi terkenal Indonesia, Ariel Peterpan dengan dua selebriti wanita terkenal di Indonesia, Luna Maya dan Cut Tari, di mana perlakuan mereka dikecam hebat dan dikenakan hukuman penjara. Dan itu adalah apa yang patut mereka terima kerana video tersebut bukan sahaja merosakkan nama mereka sebagai artis beragama Islam, tetapi turut menjejaskan masyarakat.

Lihat gambar menarik seterusnya..


Apapun kisah sex yang dibawa si Taylor ini, lakonan beliau agak memberansangkan dalam filem Twilight. Cuma, episod The Breaking Dawn part 1 yang kini sedang ditayangkan dipawagam amat mengecewakan ditambah lagi dengan ketakberapa sukaan aku pada filem Twilight yang hanya memperdagangkan scence cinta mat salleh yang meloyakan.

Sumber: Gila Hot News

No comments:

Post a Comment