Thursday, 8 December 2011

Gila, penyokong berhubungan seks ketika saksikan perlawanan bola

Sepasang penonton bola diusir dari stadium kerana tindakan cabul pada saat pertandingan, Sabtu, 1 Oktober 2011. Pasangan itu dua kali ditangkap basah berhubungan intim.



Pertandingan Bayern Muenchen melawan Hoffenheim di Rhein-Neckar-Arena, akhir minggu lalu, berakhir dengan kesudahan keputusan seri 0-0. Namun di tengah pertandingan tanpa gol tersebut, ada kejadian yang menghebohkan penonton di stadium berkapasiti 30.150 itu.

Ketika pertandingan baru berjalan 16 minit, sepasang penonton tertangkap kamera tengah berhubungan seks sambil berdiri. Pasangan itu berada di kawasan penyokong Bayern.

“Saya fikir itu tidak pantas,” ujar salah seorang penonton kepada Bild. “Mereka nampak tidak dilarang. Keduanya menanggalkan seluar mereka dan melakukan itu.”

“Penonton di sekitar mereka nampaknya tidak terganggu,” tambah warga itu.

Namun tidak lama kemudian, staf keselamatan datang. “Para penjaga pintu menghentikan aksi mereka dan mendesak keduanya untuk menghentikan perbuatan mereka.”

Awalnya pasangan itu menuruti perintah staf keselamatan. Tetapi mereka melanjutkan aksi mereka saat turun minum. Akhirnya mereka diusir dari stadium atas ancaman penangkapan karena melakukan tindakan tidak senonoh.

No comments:

Post a Comment