Saturday 19 November 2011

Pelik, Pelakon Terkenal Johnny Depp Minta Dimakamkan Di Dalam Tong Wiski

Pelakon terkenal Johnny Depp, menyatakan keinginannya apabila mati kelak, dia mengaku ingin dimakamkan dengan cara yang pelik, iaitu di dalam sebuah tong wiski.Bintang berusia 48 tahun ini menyatakan, keinginan ini muncul setelah melihat perkuburan unik rakannya, Hunter S. Thompson yang meminta abunya ditembakkan ke langit agar menjadi hujan sehingga orang boleh minum air yang mengandungi abunya.

Menurut Johnny berkata kepada majalah televisyen Jerman, “Mungkin saya boleh ditanam dalam tong wiski sehingga semua orang boleh menyedutku. Hunter selalu mengimpikan cara yang unik semasa meninggal dan menembak diri melalui meriam besar ke langit selepas kematiannya 2005 adalah tindakan yang sangat hebat.”

Selain idea unik apabila meninggal, Johnny juga dikenali sebagai selebriti yang terpencil. Salah satunya adalah pulau peribadi di Bahamas yang hanya dijemput kepada orang-orang yang terdekat dengannya sahaja.

Bercakap tentang pulau syurga di Caribbean, Johnny berkata, “Itu adalah sebahagian daripada alam yang ingin saya privasikan. Semua perkara di sana saya namai dengan nama rakan dan keluarga. Ada taman Heath Ledger, taman Lily-Rose serta pantai Jack. Perkara terbaik adalah metelefon saya semasa saya tidak berada di sana,”
Semasa tidak berada di Bahamas, Johnny tinggal di Perancis dengan pasangannya Vanessa Paradis dan kedua-dua anak mereka, Lily-Rose, 12, dan Jack, 9.

No comments:

Post a Comment